Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

«Καλά έκανε ο Χριστοδούλου»

«Καλά έκανε ο Χριστοδούλου»Σε θρίλερ εξελίχθηκε η ανάδειξη του νικητή χθες στο Αλεξάνδρειο ανάμεσα στον Αρη και τον Ολυμπιακό (70-71), καθώς ο πρώτος διαιτητής του αγώνα,
ο Χρήστος Χριστοδούλου, χρειάστηκε να παρακολουθήσει από μόνιτορ που βρίσκονταν στον αγωνιστικό χώρο για 3-4 λεπτά την τελευταία φάση της αναμέτρησης προκειμένου να αποφανθεί σχετικά με το αν το κόψιμο του Χάινς πάνω στον Τζέιμς ήταν κανονικό ή όχι!
 «Ηταν πολύ δύσκολη φάση. Τελικά από το βίντεο φάνηκε πως δεν υπήρχε παράβαση φάουλ κι ότι ο παίκτης του Ολυμπιακού έδιωξε σωστά την μπάλα και όχι στο κατέβασμα» έλεγε στα πηγαδάκια μετά το τέλος του αγώνα ο κ. Χριστοδούλου, τον οποίο δικαιώνει για την απόφασή του να συμβουλευτεί το βίντεο ο παρατηρητής της αναμέτρησης Στέλιος Συμεωνίδης που είναι φυσικά και πρόεδρος της ΚΕΔ, ο οποίος δήλωσε στο «Goal» τα εξής:
«Πολύ καλά έκανε ο κ. Χριστοδούλου. Από τη στιγμή που υπήρχε ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη και υπήρχε η δυνατότητα να το δει, καλώς έπραξε. Το instant replay υπάρχει ως κανονισμός εδώ και δυο χρόνια για την Α1, άσχετα αν δεν εφαρμόζεται από τον ΕΣΑΚΕ για οικονομικούς λόγους».
Ο Αρης κατέθεσε ένσταση θεωρώντας ότι έγιναν παραβάσεις κανονισμών και υπήρξε αλλοίωση αποτελέσματος. Η ένσταση του Αρη αναφέρει πως «η ομάδα Α (Αρης) ενίσταται κατά του κύρους του αγώνα γιατί στην τελευταία φάση του παιχνιδιού, στη λήξη του, δεν εδόθη καταφανέστατο φάουλ στον αθλητή Τζέιμς που συνίστατο σε δύο βολές. Στη συνέχεια ο αθλητής του Ολυμπιακού έκοψε την μπάλα, ενώ αυτή ήταν στην κάθοδό της στο καλάθι του Ολυμπιακού. Η ομάδα Α (Αρης) ενίσταται για κακή εφαρμογή κανονισμών και αλλοίωση αποτελέσματος».
 
πηγή:Goal

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.