Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Μένει εκτός ο Κιριλένκο για τον αγώνα τησ ΤΣΣΚΑ με τον ΠΑΟ;

Μένει εκτός ο Κιριλένκο;

Ένας πονοκέφαλος (και... τι πονοκέφαλος) λιγότερος για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς ενόψει του αγώνα με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας στη Ρωσία.
Ο Αντρέι Κιριλενκο αναμένεται να μείνει εκτός στο παιχνίδι για την 9η αγωνιστική της Ευρωλίγκας, κάτι που αναφέρει η ρωσική Sport Express!
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις ο 30χρονος φόργουορντ δεν έχει ξεπεράσει ακόμα τον τραυματισμό του στον ώμο και ο Γιόνας Καζλάουσκας δεν είναι διατεθειμένος να ρισκάρει τη συμμετοχή του στο ματς. Εκτός και αν υπάρχει από πίσω το ενδεχόμενο επιστροφής του στο ΝΒΑ!
Όπως δήλωσε ο Λιθουανός προπονητής «βρήκαμε τον τρόπο για να παίζουμε χωρίς τον Αντρέι Κιριλένκο, χάσαμε τον Αντρέι Βοροντσέβιτς και ο Κιριλένκο και ο Ντάριους Λαβρίνοβιτς δεν είναι ακόμα στην καλύτερη αγωνιστική κατάσταση. Παλεύουμε για την πρώτη θέση, οπότε το ματς είναι πολύ σημαντικό και για τις δύο ομάδες. Είμαι σίγουρος πως όλοι οι παίκτες μου θα είναι πολύ συγκεντρωμένοι».
Και συνέχισε μιλώντας για το ματς με τον Παναθηναϊκό: «Είναι μία από τις καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη και παίζει πολύ καλά τελευταία. Έχουν ηττηθεί μόνο δύο φορές στον όμιλο έπειτα από σκληρή μάχη, μία από εμάς στην Αθήνα και μία από τη Μπάμπεργκ. Τα πάνε πολύ καλά στο πρωτάθλημα καθώς νίκησαν τον κυριότερο αντίπαλό τους , τον Ολυμπιακό».

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.