Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Στο ματς με τον Ολυμπιακό (!) θα εκτίσει την ποινή του ο Μήτρογλου

Στο ματς με τον Ολυμπιακό (!) θα εκτίσει την ποινή του ο Μήτρογλου
Στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό θα εκτίσει την τιμωρία του λόγω καρτών ο επιθετικός του Ατρόμητου.Ο διεθνής επιθετικός συμπλήρωσε τέσσερις κίτρινες κάρτες στην αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ και οι Περιστεριώτες αποφάσισαν να εκτίσει την ποινή του στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό για την τελευταία αγωνιστική του πρώτου γύρου.
 
πηγή:blog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.