Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

ΒΟΛΛΕΥ:Το Σάββατο το «αιώνιο» ντέρμπι

Στις 17/12 θα συναντηθούν στο Μετς Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός για την 8η αγωνιστική της Volleyleague.
Το Σάββατο, 17 Δεκεμβρίου, θα διεξαχθεί το κλασικό ντέρμπι της Α1 ανδρών ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό στο κλειστό του Μετς.
Οι δύο ομάδες θα συναντηθούν στις 17.00, ενώ τρεις ώρες αργότερα ο Ηρακλής θα φιλοξενήσει στη Θεσσαλονίκη τον Φοίνικα Σύρου. Και τα δύο παιχνίδια θα μεταδοθούν τηλεοπτικά από το Novasports.

πηγή:onsports

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.