Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ-ΑΕΚ:Aρχισαν οι πληρωμές

Aρχισαν οι πληρωμές 
Eίδαν το... χρώμα του χρήματος στην ΑΕΚ, καθώς άρχισαν οι πληρωμές από τα περίπου 200 χιλιάδες ευρώ, που έστειλε τα τελευταία 24ωρα ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ, Νίκος Νοτιάς.
Συνεπής σε ό,τι είχε προαναγγείλει ο Νίκος Νοτιάς έστειλε τα ποσά για τα οποία είχε δεσμευθεί κι έτσι μετά από καιρό αρχίζουν οι πληρωμές στην ΑΕΚ.


Οι περισσότεροι από τους ποδοσφαιριστές είδαν λεφτά στους λογαριασμούς τους την Πέμπτη (15/12) και οι υπόλοιποι θα τα εισπράξουν την Παρασκευή.


Περισσότερα στο sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.