Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Το ενδεχόμενο για αύξηση της τιμής των τσιγάρων εξετάζει η κυβέρνηση

Να αυξήσει την τιμή των τσιγάρων κατά 20% προσανατολίζεται η κυβέρνηση, όπως ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Υγείας, Αντώνης Δημόπουλος.

Η αύξηση θα είναι κλιμακωτή, ενώ μελετάται το ενδεχόμενο να ανέβει πάνω από 20% η τιμή του καπνού, με δεδομένο ότι όλο και περισσότερο καπνιστές επιλέγουν τα λεγόμενα «στριφτά».

Στο στόχαστρο του υπουργείου Υγείας μπαίνουν και τα ηλεκτρονικά τσιγάρα, αφού ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων αναμένεται να απαγορεύσει την πώλησή τους!

Η σχετική απόφαση των υπουργείων Υγείας και Οικονομικών για την αύξηση της τιμής των τσιγάρων αναμένεται να δημοσιευθεί μέχρι τα Χριστούγεννα.

Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Ελλάδα
Φωτό: voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.