Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΛΙ ΚΕΡΔΗ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΟ ΚΟΥΠΟΝΙ ΤΟΥ ΧΟΚΕΙ.6/6 ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Ο ΟΠΑΠ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΚΟΥΠΟΝΙ ΤΟΥ ΤΟ ΧΟΚΕΙ ΕΠΙ ΠΑΓΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΑΣΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.