Ο Μάρκος Σεφερλής ξέρει πολύ καλά να κάνεις μικρούς και μεγάλους να γελάνε. Ο ηθοποιός μπορεί να έχει εκφράσει την επιθυμία του να παίξει στην Επίδαυρο, όμως προς το παρόν θα παίξει στο θέατρο Badminton. Σύμφωνα με την εφημερίδα το «Καρφί», ο Μάρκος ετοιμάζει μια παιδική παράσταση, η οποία θα παρουσιαστεί τα επόμενα Χριστούγεννα.
gossip-tv.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.