Τραγική είναι η κατάσταση που επικρατεί στον τηλεοπτικό σταθμό Alter, με τους εργαζόμενους να έχουν φτάσει σε οριακό σημείο…Σύμφωνα με το thestival διεκόπη η ηλεκτροδότηση στον πομπό του τηλεοπτικού σταθμού στο Χορτιάτη, με αποτέλεσμα το κανάλι να μην εκπέμπει αναλογικά, ενώ ο ιδιοκτήτης των γραφείων ζητά την έξωση του καναλιού, όπου εδώ και μέρες βρίσκονται εργαζόμενοι περιφρουρώντας τις εγκαταστάσεις.
πηγή:thestival
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.