Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Συναυλία αλληλεγγύης για το ALTER


Εργαζόμενοι από ΑΛΤΕΡ, ΕΡΤ και "Ελευθεροτυπία","Απογευματινή" και "ΔΟΛ"
Συναυλία διαμαρτυρίας και στήριξης προς τους εργαζομένους του ΑΛΤΕΡ θα γίνει την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου έξω από το κτίριο του τηλεοπτικού σταθμού. Τη συναυλία διοργανώνουν οι απλήρωτοι εργαζόμενοι του σταθμού, μαζί με τους συναδέλφους τους από την ΕΡΤ και την «Ελευθεροτυπία», την «Απογευματινή» και το ΔΟΛ.
Η συναυλία έχει προγραμματιστεί για τις 20:00 και σε αυτήν θα βρεθούν οι Διονύσης Τσακνής, Γιάννης Κότσιρας, Μανώλης Φάμελλος, Νίκος Ζιώγαλας και οι Kollectiva.      

πηγή:zappit


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.