Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ALTER ΟΠΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ BLOG ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

1 ΗΜΕΡΑ-20 ΩΡΕΣ--23 ΛΕΠΤΑ-ΚΑΤΙ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑΈτσι λέει το blog των εργαζόμενων το οποίο είναι αυτό:ergazomenoialter.blogspot.com.Μετά το τελεσίγραφο του Κουρή τόσο μένει για το Alter.
Όλα δείχνουν ότι το τέλος για τον τηλεοπτικό κανάλι κοντεύει,για ένα κανάλι που άφησε το στίγμα αλλά και πολλά χρέη,Χρέη που δεν μπορούσαν να αντιμετωπίσουν οι εργαζόμενοι άλλο αφού είχαν να πληρωθούν πάνω από 8 μήνες...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.