Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ 8ης ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΤΗΣ Α1 ΒΟΛΛΕΥ ΑΝΔΡΩΝ(ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ ΤΟ ΠΗΡΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΕ 0-3 ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΕΤΣ)

Λαμία - Απόλλων Καλαμαριάς 3-0ΑΡΗΣ - Εθνικός Αλεξανδρούπολης 3-2
Παμβοχαϊκός - ΠΑΟΚ 3-0
ΕΑ Πατρών - AO Κηφισιάς 3-1 
Ηρακλής -Φοίνικας Σύρου 3-1
Παναθηναϊκός -Ολυμπιακός 0-3

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.