Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Ελεονώρα στο ΣΤΑΡ ως το 2016!

   
Την επέκταση του συμβολαίου της συμφώνησε η Ελεονώρα με το ΣΤΑΡ
Ως το 2016, αν όλα πάνε καλά, θα βρίσκεται στο κανάλι της Νέας Κηφισιάς, η Ελεονώρα Μελέτη. Αποχωρώντας από τα γραφεία του ΣΤΑΡ, είχε ήδη υπογράψει το νέο της συμβόλαιο σύμφωνα με το οποίο θα παρουσιάζει μια καθημερινή εκπομπή από Δευτέρα ως Παρασκευή, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζεται η ώρα προβολής της εκπομπής. Ακόμα, θα παρουσιάζει και τέσσερα δελτία ειδήσεων το μήνα, όπως ήδη κάνει. H επέκταση είναι για 2+2 χρόνια, αρχικά ως τον Αύγουστο του 2014 και αν το κανάλι το επιθυμεί για ακόμα 2 χρόνια!

Πηγή: zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.