Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Aπλήρωτοι στην Απογευματινή από τον Ιούλιο του 2010!

Οι εργαζόμενοι της Απογευματινής παραμένουν απλήρωτοι από τον Ιούλιο 2010 παρόλο που η αίτηση πτώχευσης της επιχείρησης απορρίφθηκε από την δικαιοσύνη...Οι εργαζόμενοι της Απογευματινής μέχρι στιγμής δεν έχουν πάρει από το ΕΤΑΠ-ΜΜΕ επίδομα ανεργίας.
Συνεχίζουν τον αγώνα τους παρά τα τεράστια οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ίδιοι και οι οικογένειές τους.











ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/12/2010.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.