Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Πέρασε από την Νέα Σμύρνη ο Παναθηναϊκός με 2-1

Οι ΄΄πράσινοι΄΄ πήραν το διπλό που τους επιτρέπει να είναι σε απόσταση αναπνοής από την κορυφή και με δύο παιχνίδια λιγότερα.
Ο Παναθηναϊκός άν και βρέθηκε να χάνει από τον Πανιώνιο από πολύ νωρίς (σκόρερ ο Σκέμπρι στο 8'), γύρισε το ματς χάρη σε τέρματα που πέτυχαν οι Λέτο στο 62΄ (πέναλτι) και Κατσουράνης στο 74΄.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.