Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Στην κορυφή διατηρείται η ΑΕΚ μετά την νίκη της επί του ΠΑΣ με 2-1

Η Ένωση μπορεί να «καρδιοχτύπησε» κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα (2-1), ωστόσο, με δύο γρήγορα τέρματα, ένα σε κάθε ημίχρονο, με τον Κάρλος 15’ και αυτογκόλ του Πάντου στο 52’ πέτυχε τη πέμπτη συνεχόμενη νίκη της στη Super League και εδραιώθηκε, για μία ακόμα αγωνιστική, στην κορυφή της βαθμολογίας. Οι Ηπειρώτες μείωσαν στο 73’ με τον Κώτσιο.

Περισσότερα στο www.onsports.gr/Podosfairo/Super-League

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.