Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Ολυμπιακός: Χωρίς να δυσκολευτεί νίκησε με 2-0 τον ΠΑΣ και παρέμεινε στην κορυφή

Σε χαμηλούς ρυθμούς και με διάθεση να καθαρίσει το ματς από νωρίς, ο Ολυμπιακός επικράτησε 2-0 του ΠΑΣ Γιάννενα στο τελευταίο ματς του 2011 για το πρωτάθλημα. Οι ερυθρόλευκοι εξασφάλισαν τη νίκη από το πρώτο μέρος με το φανταστικό γκολ του Φουστέρ στο 9 και το παλικαρίσιο του Τζεμπούρ στο 43 και στην επανάληψη έπαιξαν με στιλ διεκπεραίωσης για να διατηρήσουν το τρίποντο. Με τη νίκη αυτή ο Θρύλος παραμένει στην κορυφή, διατηρώντας την απόσταση των τεσσάρων βαθμών από τον ΠΑΟ και αυξάνοντας τη διαφορά από την ΑΕΚ που έχασε νωρίτερα στο Περιστέρι.


 Διαβάστε περισσότερα στο www.thrylos.gr /podosfairo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.