Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΓΥΡΟΣ ΤΩΝ ''16'':ΝΤΕΡΜΠΙ ΔΙΚΕΦΑΛΩΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΠΑΟΚ-ΑΕΚ.ΤΑ ΜΑΤΣ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΟΥΝ ΣΤΙΣ 9,10,11 ΓΕΝΑΡΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑ

Τα ζευγάρια των «16»
Ολυμπιακός-Θρασύβουλος
Πανιώνιος-Παναθηναϊκός
Ατρόμητος-Άρης
Κέρκυρα-Δόξα Δράμας
Ξάνθη-Πανσερραϊκός
Εθνικός Αστέρας ή ΠΑΟΚ-ΑΕΚ
Παναιτωλικός-ΟΦΗ
ΠΑΣ Γιάννινα-Αστέρας Τρίπολης

Τα παιχνίδια θα γίνουν στην έδρα της ομάδας που αναγράφεται πρώτη, με τη σειρά που κληρώθηκε δηλαδή, και θα διεξαχθούν στις 9, 10 και 11 Ιανουαρίου. Υπενθυμίζουμε πως τα παιχνίδια είναι μονά, χωρίς επαναληπτικό, με την παράταση και τα πέναλτι να ισχύουν σε περίπτωση ισοπαλίας. Το ίδιο θα γίνει και στη φάση των «8» ενώ διπλοί θα είναι μόνο οι ημιτελικοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.