Στις 15 Δεκεμβρίου θα συνεχιστεί η δίκη των επτά Γερμανών δημοσιογράφων του περιοδικού «Focus» που κάθονται στο εδώλιο του Β’ Αυτόφωρου Τριμελούς Πλημμελειοδικείου της Αθήνας για το περιβόητο εξώφυλλο του περιοδικού (22/2/2010) που απεικόνιζε το άγαλμα της Αφροδίτης της Μήλου να κάνει απρεπή χειρονομία.
Οι επτά Γερμανοί δημοσιογράφοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες για συκοφαντική δυσφήμηση διά του Τύπου, εξύβριση και προσβολή συμβόλων του ελληνικού κράτους.
Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr
Οι επτά Γερμανοί δημοσιογράφοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες για συκοφαντική δυσφήμηση διά του Τύπου, εξύβριση και προσβολή συμβόλων του ελληνικού κράτους.
Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.