Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΟΚ: Μείωση του μπάτζετ κατά 15-20%

Μείωση του μπάτζετ κατά 15-20% χρειάζεται να γίνει στον ΠΑΟΚ μέσα στο επόμενο διάστημα σύμφωνα με τον Βρύζα, που μίλησε ακόμα και για πώληση των Βιεϊρίνια, Κοντρέρας, "Σάλπι"!
Βρύζας και Κωνσταντινίδης μίλησαν στους δημοσιογράφους για την οικονομική κατάσταση στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ και όσα επιβάλλονται να γίνουν λόγω του financial fairplay, σχολιάζοντας μεταξύ άλλων πως "Αυτήν τη στιγμή πρέπει να κατεβάσουμε τα συμβόλαια μας σε ένα επίπεδο και όλα αυτά πρέπει να γίνουν από πώληση. Δε θέλουμε να γίνει κάτι τέτοιο, αλλά είμαστε αναγκασμένοι".

Ο Ζ. Βρύζας αποκάλυψε πως υπάρχουν προτάσεις για την πώληση του Βιεϊρίνια, αλλά ο Πορτογάλος δεν πωλείται σε ελληνική ομάδα, ενώ σχολίασε πως ο Μπόλονι έχει διετές συμβόλαιο και περιμένει να το τιμήσει.

Διαβάστε αναλυτικά όσα ειπώθηκαν:

«Δυστυχώς είμαστε σε μία φάση όχι τόσο καλή στο αγωνιστικό κομμάτι. Πρέπει να παρθούν αποφάσεις στην ομάδα, είμαστε εδώ για να αντιμετωπίσουμε αυτές τις καταστάσεις. Νομίζω ότι στα δύσκολα φαίνονται οι κατάλληλοι άνθρωποι και πιστεύω ότι θα κάνουμε το καλύτερο».

Για το πως θα αντιμετωπιστεί το όλο θέμα με τις οικονομικές δυσκολίες: «Δημιουργήσαμε μια ομάδα, η οποία πραγματικά ήταν και είναι ανταγωνιστική. Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα έχουν αλλάξει τα πράγματα στο Financial Fair Play. Έχουν μπει νέοι κανόνες και έχει αλλάξει η φορολογία. Εμείς έχουμε ενημερωθεί και πρέπει να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα. Αυτή τη στιγμή είμαστε σε φάση που πρέπει μέχρι τις 31 Μαρτίου να δείξουμε ένα πρόσωπο, πολύ καλύτερο στο οικονομικό κομμάτι απ' ότι είμαστε τώρα»

Για το πόσο είναι το φετινό μπάτζετ και πόσο πρέπει να κατέβει: «Πρέπει να κατέβει 15-20%. Το φετινό αγωνιστικό μπάτζετ είναι κοντά στα στα 13 εκ. 522 χιλιάδες. Τα περισσότερα πράγματα έχουν να κάνουν με το αγωνιστικό, παρότι δεν είναι μέσα στο μπάτζετ του ποδοσφαιρικού κομματιού. Αυτήν τη στιγμή πρέπει να κατεβάσουμε τα συμβόλαια μας σε ένα επίπεδο και όλα αυτά πρέπει να γίνουν από πώληση. Δε θέλουμε να γίνει κάτι τέτοιο, αλλά είμαστε αναγκασμένοι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.sportdog.gr/article/77502/poleitai-opos-einai-epiplomeno

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.