Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΕ ΑΕΚ:Εστειλε 100.000 για τα τρέχοντα ο Νοτιάς!

Εστειλε 100.000 για τα τρέχοντα ο Νοτιάς!
 
Με… λιγότερο άδειες –για να μην πούμε γεμάτες- τσέπες θα κάνουν Χριστούγεννα, όπως φαίνεται, οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τον μεγαλομέτοχο της ομάδας, Νίκο Νοτιά να έχει ήδη καταβάλλει στον τραπεζικό λογαριασμό της ΠΑΕ το ποσό των 100.000 ευρώ, ενώ οι… αισιόδοξοι περιμένουν ακόμη ένα ποσό τις επόμενες μέρες.
Αυτό σημαίνει ότι ποσοστό από τις 100.000 θα μοιραστεί στους παίκτες και το υπαλληλικό προσωπικό, ενόψει και των γιορτών, προκειμένου να ηρεμήσει κάπως η κατάσταση.
Βέβαια, το ποσό που όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, μπήκε στον τραπεζικό λογαριασμό της ΠΑΕ, δεν λύνει στην ουσία τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν και όλοι ευελπιστούν να υπάρξει ακόμη μία… καταβολή, ακόμη μεγαλύτερου ποσού, προκειμένου να σημειωθεί… πρόοδος στις πληρωμές.
Όπως και να χει, πάντως, οι 100.000 είναι μια… ανάσα, ενώ πλέον απομένει να φανεί εάν και με τι ποσοστό θα συμμετέχουν και οι Supporters.
 
πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.