Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Στον ΑΝΤ1 το Europa League ως το 2015!

Αγώνες του Europa League μέχρι το 2015 θα δείχνει ο ΑΝΤ1. Ο τηλεοπτικός σταθμός του Αμαρουσίου ανανέωσε τη συνεργασία του με την TEAM για τα επόμενα τρία χρόνια, δαπανώντας ένα μικρότερο ποσό (περίπου 3-4 εκατ. ευρώ ετησίως) έναντι των προηγούμενων ετών, έχοντας όμως ένα αγώνα λιγότερο.
Την επόμενη τριετία θα έχει την πρώτη επιλογή αγώνα και την εκπομπή της αγωνιστικής και οι υπόλοιπες αναμετρήσεις της αγωνιστικής θα είναι στη Νova.

πηγή:markos.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.