Με πρωταγωνιστή για άλλο ένα παιχνίδι τον τελευταίο καιρό, τον Μάρκο Πάντελιτς, ο Ολυμπιακός έφυγε με το εισιτήριο της πρόκρισης από την Κατερίνη, νικώντας τον Πιερικό με 3-1.Έτσι, οι ΄΄ερυθρόλευκοι΄΄ πέρασαν στην επόμενη φάση του κυπέλλου Ελλάδας, κλείνοντας με ιδανικό τρόπο τις αγωνιστικές υποχρεώσεις για το 2011.
Το σκορ άνοιξε ο Σέρβος επιθετικός στο 30΄ με εκτέλεση πέναλτι, το οποίο είχε κερδίσει ο Μόνχε.
Στο 36΄ οι γηπεδούχοι ισοφάρισαν με τον Ελευθεριάδη,αλλά λίγα λεπτά αργότερα, ο Μάρκο-γκόλ των φίλων των Πειραιωτών, με δεξί πλασέ έκανε το 2-1 για τον Ολυμπιακό.
Στο β΄ μέρος, το οποίο ήταν πιο αργό από πλευράς ρυθμού, οι πρωταθλητές ΄΄σφράγισαν΄΄ την νίκη-πρόκριση , όταν στο 70΄ ο Γέστε με κάθετη πάσα βρήκε τον Αμπντούν, ο οποίος αφού πέρασε και τον γκολκίπερ των γηπεδούχων, πλάσαρε σωστά, διαμορφώνοντας το τελικό 3-1 υπέρ του Ολυμπιακού.
Φωτό: contra.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.