Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Κέρκυρα- Ολυμπιακός 0-4! ΄΄Καρέ΄΄ των γκόλ από τον Μάρκο Πάντελιτς!

Ο Ολυμπιακός έχοντας τον Πάντελιτς σε μεγάλη μέρα «καθάρισε» με συνοπτικές διαδικασίες την Κέρκυρα εκτός έδρας (4-0) και παρέμεινε στον ένα βαθμό διαφορά από την πρωτοπόρο ΑΕΚ. Εξαιρετικός ο Σέρβος σημείωσε και τα τέσσερα γκολ των Πειραιωτών (έφτασε τα οκτώ σε επτά ματς), ενώ πολύ καλή εμφάνιση, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο, πραγματοποίησε και ο Φετφατζίδης.
Το αναγκαστικό «λίφτινγκ» που έκανε στην ενδεκάδα ο Βαλβέρδε, λόγω των πολλών απουσιών, δεν επηρέασε καθόλου την απόδοση των «ερυθρόλευκων», που ήθελαν από την αρχή να επιβάλλουν το ρυθμό τους και να «καθαρίσουν» το ματς, ώστε να μη μπλέξουν σε περιπέτειες.

Ο Ισπανός τεχνικός έκανε... αλχημείες στην άμυνα βάζοντας τον Τοροσίδη αριστερό μπακ, ενώ πέρασε τον Παπάζογλου δίπλα στον Μαρκάνο, αφήνοντας στον πάγκο τον Αβραάμ, ο οποίος ένιωθε κάποιες ενοχλήσεις. Ο Μιραλάς έπαιξε πίσω από τον Πάντελιτς, με τον Αμπντούν και τον Φετφατζίδη να παίζουν στις δύο πτέρυγες, ενώ δίδυμο στα χαφ ήταν οι Μανιάτης και Ορμπάιθ.

Διαβάστε περισσότερα στο: http://www.onsports.gr/Podosfairo/Super-League/item/150650-Bolta-Pantelits-stin-Kerkyra-me-tessera-gkol-(photos-videos)
Φωτό: newskosmos.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.