Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Καλαμάτα-ΑΕΚ 0-1. Πρόκριση για την ΄΄Ένωση΄΄, εν μέσω...επεισοδίων

Η ΑΕΚ πήρε την πρόκριση κόντρα στην Καλαμάτα με το γκολ του Μπέλεκ (47'), αλλά ο αγώνας σημαδεύτηκε από επεισόδια στο ημίχρονο, όπου οι οπαδοί πλακώθηκαν και η αστυνομία έριξε δακρυγόνα!
Σε ένα πολύ κακό ματς, με ελάχιστες ευκαιρίες και έναν τραγικό αγωνιστικό χώρο η ΑΕΚ κέρδισε την Καλαμάτα με 1-0, χάρη στο γκολ του Μπέλεκ με την έναρξη του δευτέρου μέρους.

Οι γηπεδούχοι ήταν μαχητικοί, αλλά δεν μπόρεσαν σε κανένα σημείο του αγώνα να απειλήσουν την Ένωση. Από την άλλη, η ΑΕΚ έχοντας την απαραίτητη σοβαρότητα και τηρουμένων των συνθηκών έφτιαξε 3-4 καλές ευκαιρίες με τον Μπέλεκ να καταφέρει να τελειώσει τη μία απ' αυτές και να δίνει την πρόκριση στην ομάδα του.


Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/76154/prokrise-me-kalamata
Φωτό: sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.