Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

E. Μενεγάκη: "Εμένα άλλος άντρας δεν με έχει στήσει 10 χρόνια να τον περιμένω"

Με αφορμή μια δήλωση του Γρηγόρη Αρναούτογλου στην κάμερα της εκπομπής της, η Ελένη Μενεγάκη, απευθύνθηκε προσωπικά στον παρουσιαστή, τον κάλεσε να πάει στην εκπομπή της, ενώ δεν ξέχασε να εκφράσει και το παράπονο της: "Τελευταία φορά που τα είχαμε πει ήταν πριν από 10 χρόνια στον Πρωινό Καφέ. Άλλος άντρας δεν με έχει στήσει 10 χρόνια να τον περιμένω!", Eντάξει, πήγε στο πρωινό του mega, οπότε δεν θα μπορούσαμε να βρεθούμε στην ίδια εκπομπή. Τελείωσε κι από κει, έκανε τόσα πράγματα. Γρηγόρη φτάνει πια σε περιμένω. Αν δηλαδή δεν τα πούμε και φέτος, θα αρχίσω να σκέφτομαι ότι κάτι έχεις μαζί μου. Που δεν το ξέρω όμως. Έλα να σε βάλω στην κουζίνα μου. Να σε κάνω βοηθώ. Να σου βάλω ποδιά, να βάλω κι εγώ την δικιά μου, να κάτσουμε μαζί, να μαγειρέψουμε, να φάμε μαζί, γιατί όπως βλέπω και εσύ έχεις όρεξη όπως και εγώ, θα πιούμε, θα κάτσουμε μετά εδώ στους καναπέδες να πούμε τα νέα μας, να κάνουμε τις...
ψυχολογικές μας συζητήσεις, κι αν δεν καταλήξουμε κάπου δεν πειράζει γιατί μπορεί να τα ξαναπούμε! Ελα ρε Γρηγόρη, σε παρακαλώ, άλλος άντρας δεν με έχει στήσει 10 χρόνια να τον περιμένω!"

πηγή:Tv Nea

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.