Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Ντροπιαστική πρωτιά για την Ελλάδα σε κακοποιήσεις ζώων

Ντροπή μας! Μια ιδιαίτερα ταπεινωτική πρωτιά πήρε η Ελλάδα...


και αυτή είναι της κακοποίησης ζώων. Είναι δυνατόν να στιγματιζόμαστε από μια τέτοια θλιβερή πρωτιά; Και όμως σύμφωνα με τη φιλοζωική εταιρία Direnhulp η Ελλάδα είναι η πρώτη ευρωπαϊκή χώρα σε κακοποιήσεις ζώων παρόλο που έχουν μειωθεί τα....









περιστατικά! Ενδεικτικά μόνο στις περιοχές γύρω από τα Τρίκαλα εντοπίστηκαν νεκρά 6 κυνηγετικά σκυλιά, 7 φύλαξης, 3 κουφάρια λύκων και γάτες, ενώ ο πιο συχνός τρόπος κακοποίησης είναι η δηλητηρίαση. Όπως υποστηρίζουν οι εκπρόσωποι του Αρκτούρου στον Ελεύθερο Τύπο, κυρίως οι κτηνοτρόφοι κρατούν τα σκυλιά… όσο τους χρειάζονται! Όταν πάψουν να είναι εργαλείο εργασίας τα παρατάνε στην τύχη τους.

trelokouneli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.