Κανονικά θα μεταδοθεί από την ΝΕΤ το παιχνίδι του Ολυμπιακού με τη Μαρσέιγ για την 5η αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Champions League.
Η ΕΡΤ ζήτησε άδεια από την ΕΣΗΕΑ, αφού υπάρχει σχετική συμφωνία με την TEAM για την μετάδοση των αγώνων της UEFA και – αν δεν υπάρχει περιγραφή απόψε – θα είχε κληθεί να πληρώσει πρόστιμό.
Παρόλα αυτά, δεν θα μεταδοθεί η εκπομπή «Champions ΝΕΤ».
ΠΗΓΗ: www.sport-fm.gr
Η ΕΡΤ ζήτησε άδεια από την ΕΣΗΕΑ, αφού υπάρχει σχετική συμφωνία με την TEAM για την μετάδοση των αγώνων της UEFA και – αν δεν υπάρχει περιγραφή απόψε – θα είχε κληθεί να πληρώσει πρόστιμό.
Παρόλα αυτά, δεν θα μεταδοθεί η εκπομπή «Champions ΝΕΤ».
ΠΗΓΗ: www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.