Τυχερή που της ανέθεσαν την παρουσίαση του «Black Out» δήλωσε ότι είναι η Νάντια Μπουλέ.
Μιλώντας στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» η παρουσιάστρια αναφέρθηκε και στην κριτική.
«Έχω αρχίσει να συνηθίζω την κριτική, ακόμα κι αν είναι σκληρή. Αν την φοβόμουν, θα έπρεπε να τα έχω παρατήσει από το "Τοp Chef"... O φόβος για το τι θα πουν οι άλλοι δεν είναι καλός σύμβουλος στη ζωή», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όσο για το τραγούδι;
«Και να ήθελα, δεν θα μπορούσα να συντηρούμαι μόνο από το τραγούδι. Η τηλεόραση είναι η δουλειά μου και είμαι πολύ τυχερή που κάνω κάτι που αγαπώ. Η μουσική με κάνει να ισορροπώ».
πηγή:ΕΓΩ Weekly
Μιλώντας στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» η παρουσιάστρια αναφέρθηκε και στην κριτική.
«Έχω αρχίσει να συνηθίζω την κριτική, ακόμα κι αν είναι σκληρή. Αν την φοβόμουν, θα έπρεπε να τα έχω παρατήσει από το "Τοp Chef"... O φόβος για το τι θα πουν οι άλλοι δεν είναι καλός σύμβουλος στη ζωή», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όσο για το τραγούδι;
«Και να ήθελα, δεν θα μπορούσα να συντηρούμαι μόνο από το τραγούδι. Η τηλεόραση είναι η δουλειά μου και είμαι πολύ τυχερή που κάνω κάτι που αγαπώ. Η μουσική με κάνει να ισορροπώ».
πηγή:ΕΓΩ Weekly
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.