Για την εμπειρία της από το "Dancing on ice", για τα φετινά Χριστούγεννα, αλλά και για το χωρισμό της μίλησε η Έλενα Παπαρίζου στην κάμερα της "Πρωινής Μελέτη". «Περνάω πάρα πολύ ωραία. Είναι πάρα πολύ ωραία ατμόσφαιρα. Και άλλωστε, γι’ αυτό είμαστε. Για να περνάει και ο κόσμος καλά», είπε η τραγουδίστρια για το χορευτικό σόου του ΑΝΤ1.
Στη συνέχεια όταν η δημοσιογράφος την αποκάλεσε φρεσκοχωρισμένη η ίδια την διόρθωσε λέγοντας: «Δεν είμαι φρεσκοχωρισμένη, έχουν περάσει αρκετοί μήνες». Τέλος η Έλενα Παπαρίζου δήλωσε πως θα στολίσει Χριστουγεννιάτικο δέντρο με τα βαφτιστήρια της: «Έχω πέντε βαφτιστήρια, οπότε θα τα βάλω να στολίζουν κι εγώ θα βλέπω».
πηγή:Πρωινή Μελέτη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.