Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Εκτός αποστολής Ολυμπιακού ο Ιμπαγάσα για το ματς με Μαρσέιγ

Οριστικά εκτός μάχης για τον αγώνα της Τετάρτης με την Μαρσέιγ τέθηκε ο Αριέλ Ιμπαγάσα.

Ο Κάνιο δεν προπονήθηκε ούτε σήμερα το πωί με την ομάδα, παρά την αισιοδοξία που είχε διαφανεί, και ο Βαλβέρδε τον απέκλεισε από τη 18μελή αποστολή που αύριο το πρωί θα ταξιδέψει για τη Γαλλία.

 Αντιθέτως συμπεριλήφθηκε στη 18άδα ο Λιούμπομιρ Φέισα, παρότι και αυτός δεν έβγαλε σήμερα όλο το πρόγραμμα της ομάδας. Ο προπονητής τον επιλέγει για μια εξτρά λύση στα χαφ, εφόσον χρειαστεί στην πορεία του παιχνιδιού και από τη στιγμή που λείπουν τόσα στελέχη στη μεσαία γραμμή.

ΠΗΓΕΣ: thrylos.gr, protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.