Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Α.Σαμαράς στον Κ.Παπούλια: «Εφόσον παραιτηθεί ο Παπανδρέου, όλα θα πάρουν το δρόμο τους»

«Όσο δεν παραιτείται ο κ. Παπανδρέου, εμποδίζει την οποιαδήποτε λύση» σχολίασε ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς, μετά τη συνάντηση περίπου 15 λεπτών που είχε το μεσημέρι της Κυριακής με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια, στο προεδρικό μέγαρο.

Υπογράμμισε, δε, με νόημα, ότι «όσο δεν παραιτείται ο κ. Παπανδρέου, μπλοκάρει τα προβλεπόμενα από το Σύνταγμα». «Είμαι αποφασισμένος να βοηθήσω. Εφόσον παραιτηθεί ο κ. Παπανδρέου, όλα θα πάρουν το δρόμο τους» κατέληξε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Νωρίτερα, κατά την υποδοχή του από τον Κάρολο Παπούλια, ο κ. Σαμαράς είχε επισημάνει: «Αντιλαμβάνομαι την αγωνία του ελληνικού λαού. Όλοι πρέπει να αναλάβουμε τις ευθύνες μας, πρέπει να στείλουμε μήνυμα υπευθυνότητας και σταθερότητας προς τα έξω και ομαλότητητας προς τα μέσα».

«Πράγματι, όλοι έχουμε ευθύνες να δώσουμε λύση στο ερώτημα του ελληνικού λαού» απάντησε ο κ. Παπούλιας. Παράλληλα, κάλεσε τον κ. Σαμαρά «να τελειώνει αυτή η εκκρεμότητα σήμερα, τώρα».

Περισσότερα στο
www.protothema.gr
Πηγή: www.newsport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.