Αλώβητος έφυγε γι’ άλλη μια φορά από το «Κλ. Βικελίδης» ο Ολυμπιακός, καθώς κατάφερε να επιβληθεί 2-3 του ψυχωμένου, Άρη, ο οποίος στο τέλος πάλεψε για την ισοφάριση.
Με το τρίποντο στις βαλίτσες του θα επιστρέψει στην Αθήνα ο Ολυμπιακός, καθώς κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Άρη, ο οποίος έψαχνε την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα.
Περισσότερα στο www.onsports.gr
Με το τρίποντο στις βαλίτσες του θα επιστρέψει στην Αθήνα ο Ολυμπιακός, καθώς κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Άρη, ο οποίος έψαχνε την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα.
Περισσότερα στο www.onsports.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.