Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Μίλησε η ψυχή του πρωταθλητή

Αλώβητος έφυγε γι’ άλλη μια φορά από το «Κλ. Βικελίδης» ο Ολυμπιακός, καθώς κατάφερε να επιβληθεί 2-3 του ψυχωμένου, Άρη, ο οποίος στο τέλος πάλεψε για την ισοφάριση.

Με το τρίποντο στις βαλίτσες του θα επιστρέψει στην Αθήνα ο Ολυμπιακός, καθώς κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Άρη, ο οποίος έψαχνε την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα.

Περισσότερα στο www.onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.