Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Τα πλειμομπίλ πάνε στη γκαλερί!

Ο Νίκος Ράκκας είναι ένας εξαιρετικός νεαρός καλλιτέχνης. Έγινε γνωστός φωτογραφίζοντας πλέιμομπίλ στην πόλη και σύντομα θα κάνει μια προσωπική έκθεση στην Αθήνα (3-23 Νοεμβρίού).

Μαζί με τους Tolis Odd και Yorgos K έφτιαξε ένα τρέιλερ για την έκθεσή του, το οποίο εγώ βρίσκω φανταστικό: δείχνει πλέιμομπίλ να επισκέπτονται την έκθεση και να βλέπουν τις φωτογραφίες των άλλων πλέιμομπίλ στους τοίχους...
(δείτε το τέλειο βίντεο)


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.