Δυσκολότερη έγινε η υπόθεση πρόκριση στους «16» του Champions League για τον Ολυμπιακό μετά την ήττα από τη Μπορούσια Ντόρτμουντ με 1-0. Οι Πειραιώτες ωστόσο, έχουν... χίλια δίκια να διαμαρτύρονται για πέναλτι που δεν τους δόθηκε στο 44' σε χέρι του Χιούμελς.Τσάμπα ήττα, θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν η αποψινή (1/11) για τον Ολυμπιακό στο Ντόρτμουντ, με τους πρωταθλητές Ελλάδας να φεύγουν με σκυμμένο κεφάλι από την Βεστφαλία ελέω ενός σουτ στο 7ο λεπτό από τον Γκροσκρόιτζ, το οποίο χάρισε τελικά το «τρίποντο» στους πρωταθλητές Γερμανίας με σκορ 1-0.
Οι Πειραιώτες βρέθηκαν με το… καλημέρα πίσω στο σκορ, το πάλεψαν όσο μπορούσαν, δεν κατάφεραν ωστόσο, να πάρουν έστω τον βαθμό της ισοπαλίας, αν και σ’ αυτό έβαλε το… χεράκι του και ο Ρώσος διαιτητής, ο οποίος έκλεισε τα μάτια σε πέναλτι υπέρ του Ολυμπιακού στο φινάλε του α’ μέρους.
Η ήττα αυτή, εξάλλου, σε συνδυασμό με την ισοπαλία της Άρσεναλ με τη Μαρσέιγ στο Λονδίνο, έκαναν πολύ δύσκολη πλέον την υπόθεση πρόκριση για τους «ερυθρόλευκους» στην επόμενη φάση του Champions League, αν και μαθηματικά ακόμα όλα είναι ανοιχτά…
Περισσότερα στο www.onsports.gr
ΠΗΓΗ: www.newsport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.