Λάβρος κατά των πολιτικών εμφανίστηκε χτες ο Μίκης Θεοδωράκης, λέγοντας ότι με οποιαδήποτε κυβέρνηση δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα αφού το πολιτικό σύστημα είναι υπό «την κατοχή της τρόικας» με «υπερυπρωθυπουργό με το σημαδιακό όνομα Ράιχ-Ράιχενμπαχ»Μιλώντας χτες στο αμφιθέατρο του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης, ο διάσημος μουσικοσυνθέτης και ιδρυτής της «Σπίθας» παρομοίασε την σημερινή κατάσταση με την κυβέρνηση Τσολάκογλου στην Κατοχή και τόνισε ότι όσο υπάρχει «τρόικα και ξένη κατοχή θα πηγαίνουμε απ' το κακό στο χειρότερο».
«Πουλιόμαστε! Ξεπουλιόμαστε!» είπε οργισμένος ο Μίκης Θεοδωράκης και χαρακτήρισε κωμωδία και «μπλόφα» όσα παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες, αφού όπως είπε κάθε κίνηση είναι προσχεδιασμένη.
Εντύπωση προκάλεσε το... στοίχημα που έχει βάλει ο Μίκης με τη γυναίκα του καθώς θεωρεί ότι ο Γιώργος Παπανδρέου θα παραμείνει πρωθυπουργός: «Δεν πρόκειται να μας αφήσει ποτέ. Αν μάλιστα έχω την ατυχία να ζήσω ακόμα 8 με 10 χρόνια, τον επικήδειό μου θα μου τον βγάλει ο Γιώργος Παπανδρέου, στην τετάρτη τετραετία του. Τίποτα δεν είναι τυχαίο».
Διαβάστε περισσότερα στο www.iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.