Σκληρή απάντηση από το βήμα της Βουλής αναμένεται να δώσει σε λίγο ο πρόεδρος της ΝΔ κ. Αντώνης Σαμαράς στην ομιλία του πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου στην κοινοβουλευτική του ομάδα. Το επιτελείο της λεωφόρου Συγγρού θεωρεί ότι ο κ. Παπανδρέου υπαναχώρησε από την θέση του για το δημοψήφισμα και τώρα προσπαθεί ξανά να διασωθεί "κοροιδεύοντας" τα στελέχη του και τον ελληνικό λαό.
Εκτιμούν ότι ο κ. Παπανδρέου δεν έχει διάθεση να αποχωρήσει και την λύση πια μπορούν να δώσουν οι βουλευτές κατά την διάρκεια της ψήφου εμπιστοσύνης. Πάντως σημείωναν ότι "ο κ. Παπανδρέου έχει τελειώσει και απομένει το τυπικό της παραίτησής του".
Στέλεχος της ΝΔ έλεγε ότι "ίσως λόγω της κούρασης των ημερών ο κ. Παπανδρέου δεν έχει καταλάβει τι γίνεται" εννοώντας ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου. Ο κ. Σαμαράς θα επαναλάβει ότι θεωρεί τον κ. Παπανδρέου "επικίνδυνο με τους τυχοδιωκτισμούς που κάνει για να παραμείνει στην πρωθυπουργία" και φυσικά ότι έχει απωλέσει το κύρος και την αξιοπιστία εντός και εκτός Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.protothema.gr
Φωτό: pyrgos-news.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.