Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Τηλεφωνική επικοινωνία είχε ο Λ. Παπαδήμος με τον Δ. Χριστόφια

Τηλεφωνική συνομιλία με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας είχε ο νέος Πρωθυπουργός, Λουκάς Παπαδήμος. Οπως ανέφερε κατά τη συνδιάλεξη ο νέος Πρωθυπουργός, ο κ. Χριστόφιας είναι ο πρώτος ηγέτης χώρας με τον οποίον επικοινωνεί μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, ως ένδειξη των αδελφικών και άρρηκτων δεσμών μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου.

Ο Κύπριος πρόεδρος συνεχάρη τον κ. Παπαδήμο για την ανάληψη των καθηκόντων του και του ευχήθηκε να «σηκώσει με επιτυχία το μεγάλο βάρος ευθυνών που αναλαμβάνει».

Παράλληλα, ο κ. Χριστόφιας επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον κ. Γιώργο Παπανδρέου, τον οποίον ευχαρίστησε θερμά για τη βοήθεια και τη συμπαράσταση που τόσο ο ίδιος όσο και η κυβέρνηση της Ελλάδας παρείχε στην Κυπριακή Δημοκρατία κατά τη διάρκεια της θητείας του. Ο πρόεδρος Χριστόφιας ευχήθηκε στον κ. Παπανδρέου καλή συνέχεια στην πολιτική του σταδιοδρομία.

Διαβάστε περισσότερα στο
www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.