Την οικοδέσποινα της εκπομπής του Σκάι «Για μια καλύτερη ζωή»,Δέσποινα Καμπούρη, φιλοξένησαν στο στούντιο του «Πρωινό ΑΝΤ1» ο Χρήστος Φερεντίνος και η Σίσσυ Χρηστίδου, το πρωί της Πέμπτης.
Η πιο ευτυχισμένη περίοδος της 29χρονης παρουσιάστριας ξεκίνησε πριν από τρεις μήνες όταν έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί: «Δεν μπορώ να σας περιγράψω την ευτυχία. Είναι η ευτυχία της ζωής μου. Το μόνο που θέλω είναι να είναι καλά η κόρη μου» είπε. Όταν οι συνεργάτες της εκπομπής την ρώτησαν πώς είναι ο σύντροφός της, Βαγγέλης Ταρασιάδης, ως πατέρας εξομολογήθηκε: «Είναι ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου. Ήξερα ποιον επέλεξα για πατέρα του παιδιού μου, δεν έγινε τυχαία. Δεν το είχα καταλάβει από την αρχή, αλλά γνώρισα στην πορεία κάποιες πτυχές του χαρακτήρα του και είδα ότι θα γινόταν πολύ καλός μπαμπάς. Την αλλάζει, την πλένει, τη φροντίζει και μπορώ να την αφήνω σε εκείνον χωρίς κανέναν άγχος όταν φεύγω από το σπίτι».
Η ίδια παραδέχτηκε πως την ημέρα που έφευγαν από το μαιευτήριο για να επιστρέψουν σπίτι τους με την κόρη τους «έκλαιγα συνέχεια. Δεν μπορούσα να συνέλθω. Γιατί είχα συνηθίσει στην ασφάλεια του δωματίου που έμενα τις τελευταίες πέντε μέρες και είχα τρομερό άγχος για το μετά. Πανικός! Όλα όμως με τον καιρό κύλισαν μια χαρά. Επιβιώσαμε!».
Νιώθει τύψεις που δουλεύει και αφήνει την κόρη της μόνη της; «Και τύψεις και ένοχες ένιωσα τον πρώτο καιρό, αλλά ήταν μεγάλη η ανάγκη μου να δουλέψω για να είμαι εγώ καλά και ισορροπημένη. Έμεινα δυο ολόκληρους μήνες στο σπίτι με το μωρό, χωρίς να πάω πουθενά κι έτσι ένιωσα ότι χάνω τις ισορροπίες μου. Ήθελα να βγω έξω, να έρθω σε επαφή με κόσμο, να δουλέψω και το έκανα».
Η ίδια παραδέχτηκε πως την ημέρα που έφευγαν από το μαιευτήριο για να επιστρέψουν σπίτι τους με την κόρη τους «έκλαιγα συνέχεια. Δεν μπορούσα να συνέλθω. Γιατί είχα συνηθίσει στην ασφάλεια του δωματίου που έμενα τις τελευταίες πέντε μέρες και είχα τρομερό άγχος για το μετά. Πανικός! Όλα όμως με τον καιρό κύλισαν μια χαρά. Επιβιώσαμε!».
Νιώθει τύψεις που δουλεύει και αφήνει την κόρη της μόνη της; «Και τύψεις και ένοχες ένιωσα τον πρώτο καιρό, αλλά ήταν μεγάλη η ανάγκη μου να δουλέψω για να είμαι εγώ καλά και ισορροπημένη. Έμεινα δυο ολόκληρους μήνες στο σπίτι με το μωρό, χωρίς να πάω πουθενά κι έτσι ένιωσα ότι χάνω τις ισορροπίες μου. Ήθελα να βγω έξω, να έρθω σε επαφή με κόσμο, να δουλέψω και το έκανα».
Πηγή: yupi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.