Τρίωρη στάση εργασίας στο Δημόσιο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, από τις 12 το μεσημέρι έως τη λήξη του ωραρίου, κήρυξε για την Τρίτη, 15 Νοεμβρίου, η ΑΔΕΔΥ σε ένδειξη διαμαρτυρίας, όπως αναφέρει, για τις απολύσεις στο δημόσιο τομέα στο πλαίσιο της εφαρμογής των μέτρων του μεσοπρόθεσμου προγράμματος και του πολυνομοσχεδίου. Παράλληλα, η ΑΔΕΔΥ καλεί σε μαζική συμμετοχή στις συγκεντρώσεις - συλλαλητήρια που θα πραγματοποιηθούν την ίδια μέρα στη 1 το μεσημέρι, στην πλατεία Κλαυθμώνος και στο άγαλμα του Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη
newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.