Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Στάση εργασίας της ΑΔΕΔΥ την Τρίτη


Τρίωρη στάση εργασίας στο Δημόσιο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, από τις 12 το μεσημέρι έως τη λήξη του ωραρίου, κήρυξε για την Τρίτη, 15 Νοεμβρίου, η ΑΔΕΔΥ σε ένδειξη διαμαρτυρίας, όπως αναφέρει, για τις απολύσεις στο δημόσιο τομέα στο πλαίσιο της εφαρμογής των μέτρων του μεσοπρόθεσμου προγράμματος και του πολυνομοσχεδίου. Παράλληλα, η ΑΔΕΔΥ καλεί σε μαζική συμμετοχή στις συγκεντρώσεις - συλλαλητήρια που θα πραγματοποιηθούν την ίδια μέρα στη 1 το μεσημέρι, στην πλατεία Κλαυθμώνος και στο άγαλμα του Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη


newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.