Οι καταστάσεις που έλαβαν χώρα στη διάρκεια της Τρίτης (1/11) δεν προκάλεσαν έκπληξη. Το αντίθετο, αλλά και συνάμα δυσάρεστο είναι πως εντάσσονται στη σφαίρα του αναμενόμενου.
Διότι, τόσο κακές είναι οι σχέσεις μεταξύ των πολλών παραγόντων που σχετίζονται με το οικοδόμημα που λέγεται «μπασκετικός Αρης». Το οποίο όμως θυμίζει πλέον στοιχειωμένο σπίτι.
Για να μπούμε στο ζουμί της υπόθεσης, οι μέτοχοι - με την ανακοίνωσή τους - επιβεβαίωσαν ότι έχουν απαξιώσει την ίδια τους την εταιρία. "Θέλουμε να κάνουμε γνωστό σε όλους ότι ο κύκλος της προσφοράς μας στην ομάδα έχει ολοκληρωθεί. Δηλώνουμε ακόμη, ότι οι μετοχές που μας ανήκουν στην ουσία είναι ανενεργές και είναι στη διάθεση του όποιου ειλικρινά ενδιαφέρεται να βοηθήσει, χωρίς κανένα απολύτως τίμημα", αναφέρει σκέλος της ανακοίνωσης που εκδόθηκε.
Πρώτον:
Δεν έκαναν γνωστό ότι έκλεισε ο κύκλος τους, αλλά υπάρχουν τουλάχιστον άλλες δύο ανακοινώσεις στις οποίες υποστήριζαν το ίδιο πράγμα.
Δεύτερον:
Καλώς ή κακώς η εταιρία έχει μετοχική σύνθεση. Καλώς ή κακώς αφεντικά της εταιρίας είναι οι συγκεκριμένοι μέτοχοι. Καλώς ή κακώς είναι οι υπεύθυνοι να αποφασίσουν για το μέλλον της εταιρίας.
Τρίτον: Είναι (επιεικώς) απαράδεκτο να νίπτεις τας χείρας σου στην ίδια σου την εταιρία. Οι μέτοχοι μπορεί να θεωρούν ότι ο κύκλος τους έκλεισε, στην πραγματικότητα όμως θα πρέπει πρώτα να αποφασίσουν για το επόμενο βήμα της ομάδας. Είναι γνωστό ό,τι, εδώ και τρία χρόνια παραχωρούν τις μετοχές άνευ τιμήματος, καθώς επίσης και πως ουδείς θέλησε να τις αποκτήσει. Κάποια στιγμή όμως θα πρέπει να πάρουν τη κατάσταση στα χέρια τους και κυρίως, να πάρουν αποφάσεις.
Συνεχίζοντας επί της ανακοίνωσης των μετόχων. Αναφέρει: «Εάν υπάρχουν φίλοι που θέλουν να συνεχίσουν στα διοικητικά της ΚΑΕ ΑΡΗΣ, εμείς θα εγγυηθούμε την διάδοχη κατάσταση με τους όρους και τις προϋποθέσεις που θα εξασφαλίζουν μια ομαλή πορεία τόσο για τους νέους όσο και τους παλιούς διοικούντες. Σε περίπτωση που δεν διαπιστωθεί αξιόπιστη εναλλακτική λύση, θα πρέπει να συνεχίσει η σημερινή διοίκηση και αυτή η απόφαση θα είναι η τελευταία διοικητική πράξη των παλαιών μετόχων».
Οι μέτοχοι ξέρουν πολύ καλά τι συμβαίνει στο εσωτερικό της ομάδας. Γνωρίζουν τη διάσταση απόψεων που υπάρχει μεταξύ του προέδρου της ΚΑΕ, Γιάννη Δαμιανίδη, με τα υπόλοιπα μέλη. Γνωρίζουν (επίσης) τα πρόσωπα που θέλουν να σχηματίσουν διοίκηση Πρωτοδικείου. Αρα λοιπόν δεν υπάρχει το «εάν» διότι στη διάρκεια της ημέρας έλαβαν χώρα τόσες πολλές τηλεφωνικές επικοινωνίες μεταξύ των εμπλεκομένων που οι λύσεις είναι γνωστές.
Λύση Νο1: Οι μέτοχοι δίνουν τη συγκατάθεσή τους στην δημιουργία διοίκησης Πρωτοδικείου που θα σχηματιστεί από νυν μέλη του δ. σ. και της ΣΑΡΙΣΑ, δίχως όμως να υπάρχει η προοπτική παροχής εγγυήσεων για το σύνολο των χρεών που βαραίνουν επί του προσωπικού τους κ. κ Θανάση Τζεβελέκη, Γιάννη Δαμιανίδη γεγονός που θέτει ως όρο πρώτος.
Λύση Νο2: Απορρίπτουν την λύση Πρωτοδικείου και υπό το καθεστώς των παραιτήσεων όλων των μελών του δ. σ. πλην του Γιάννη Δαμιανίδη, θα κληθούν να κοιτάξουν κατάφατσα την σκληρή πραγματικότητα δίχως την οικονομική στήριξη της ΣΑΡΙΣΑ.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Γιατί το ενδεχόμενο να συνεχιστεί η συνύπαρξη του νυν προέδρου με τα νυν μέλη του δ. σ. και με τη χρηματοδότηση της ΣΑΡΙΣΑ, δεν υφίσταται. Το γυαλί στις σχέσεις των δύο πλευρών δεν έχει απλά ραγίσει, έγινε χίλια κομμάτια.
Ανακοίνωση εξέδωσε όμως και η ΣΑΡΙΣΑ. Τα μέλη της εταιρίας που χρηματοδοτεί τη ΚΑΕ Αρης τη τελευταία διετία, εκφράζουν αυτά τα παράπονα αρκετό καιρό τώρα. Είναι σαφές ότι η ανακοίνωση εκδόθηκε ώστε να πιέσει καταστάσεις για να προωθηθεί η λύση Πρωτοδικείου, αλλά περιλαμβάνει μια σοβαρή κατηγορία. "Παρά την δυσαρέσκεια των μελών της εταιρείας από την σκοπίμως εσφαλμένη ενημέρωση της σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ΚΑΕ ΑΡΗΣ, όπως αυτή παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2009", αναφέρει. Κοινώς, υποστηρίζει ότι κάποιοι στη ΚΑΕ Αρης κορόιδεψαν τα μέλη της ΣΑΡΙΣΑ. Και απαιτείται επίσημη απάντηση από τη ΚΑΕ.
πηγή:sport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.