Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Μόνχε: «Είμαστε καλύτεροι»

Να παίξει στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό και να σκοράρει όπως είχε κάνει με τη φανέλα του Ολυμπιακού Βόλου θέλει ο Μόνχε.

Ο άσος των «ερυθρολεύκων» χαρακτήρισε δύσκολο το παιχνίδι του ερχόμενου Σαββάτου αλλά υποστήριξε ότι ο Ολυμπιακός θα νικήσει γιατί είναι καλύτερη ομάδα.

«Θα είναι δύσκολο παιχνίδι, αλλά θα είμαστε έτοιμοι. Έχουμε καλύτερη ομάδα και πιστεύω θα κερδίσουμε».

ΠΗΓΕΣ: www.sport-fm.gr, www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.