Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Αντ. Σαμαράς: Τώρα αρχίζει η «παρτίδα»

«Δεν μιλάμε για συνυπογραφή, ούτε για νέα επιστολή. Οι θέσεις μας είναι πάγιες» δηλώνουν στο επιτελείο... του Αντώνη Σαμαρά όπου επικρατεί συγκρατημένη αισιοδοξία ότι τελικά θα ξεμπλοκάρει το θέμα της 6ης δόσης, έπειτα από τη νέα πρωτοβουλία του Προέδρου της ΝΔ.

«Τώρα αρχίζει η παρτίδα» είναι η εκτίμηση του κ. Σαμαρά, ο οποίος άφησε αναλλοίωτο το κομμάτι τις επιστολής που αφορά τη δυνατότητα αλλαγών στο πρόγραμμα, το οποίο θα συνοδεύει το νέο μνημόνιο, κάτι που σημαίνει πως εάν το Βερολίνο και οι Βρυξέλλες διατηρήσουν την κατ’ αρχήν θετική τους στάση, αυτό θα σημάνει και την πρώτη επίσημη παραδοχή των εταίρων και δανειστών μας ότι αναγνωρίζουν την ανάγκη τροποποιήσεων στην πολιτική που εφαρμόστηκε μέχρι σήμερα στην Ελλάδα.

Της επιστολής είχε προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία του Αντώνη Σαμαρά με τον Λουκά Παπαδήμο, τον οποίο συνάντησε στο Μέγαρο Μαξίμου και συζήτησαν όλες τις τελευταίες εξελίξεις έπειτα και από τις επαφές που είχε ο Πρωθυπουργός σε Βρυξέλλες, Λουξεμβούργο και Φρανκφούρτη.

Το παιχνίδι τώρα, όπως σημειώνουν «γαλάζια» στελέχη, βρίσκεται στα χέρια των εταίρων μας αλλά και σε αυτά των Γ. Παπανδρέου και Γ. Καρατζαφέρη, οι οποίοι θα πρέπει να τοποθετηθούν επί της επιστολής Σαμαρά. Εάν αποδέχονται, δηλαδή, το περιεχόμενό της και ειδικά το σκέλος που αφορά τις αλλαγές τις πολιτικής που ακολουθούσε μέχρι σήμερα η προηγούμενη κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου.

Διαβάστε περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.