Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ-ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ:«Μπράβο στον Γιώργο Παπαδάκη!»

Τον θαυμασμό τους στον Γιώργο Παπαδάκη εκδήλωσαν στην εκπομπή της Πέμπτης, ο Χρήστος Φερεντίνος και η Σίσσυ Χρηστίδου.Ο Γιώργος Παπαδάκης, αν και άυπνος, όπως είπε, παρέμεινε έξι ώρες στον «αέρα», μέχρι το τέλος της εκπομπής και μετέδιδε κάθε εξέλιξη της πολιτικής επικαιρότηταςΜπράβο στον Γιώργο Παπαδάκη» είπε ο Χρήστος Φερεντίνος στο κλείσιμο της εκπομπής «Πρωινό ΑΝΤ1» και εκδήλωσε το θαυμασμό του για το έργο του έμπειρου δημοσιογράφου του ΑΝΤ1:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που έχουμε μαζί μας σήμερα το Γιώργο Παπαδάκη, ξενύχτη, άγρυπνο!» τόνισε και στη συνέχεια απευθύνθηκε στον ίδιο: «Είσαι εδώ, δεν έχεις κοιμηθεί καθόλου, κατευθύνεις την κουβέντα, δίνεις εντολές πάνω
«Είναι εδώ από χθες το βράδυ! Ευχαριστούμε πάρα πολύ!» Συμπλήρωσε η Σίσσυ Χρηστίδου.Δείχνοντας με αυτό το τρόπο το εξαιρετικό κλίμα που υπάρχει ανάμεσα σε ολα τα άτομα που δουλεύουν στο πρωινό και τον σεβασμό που έχουν ο Φερεντίνος και η Χρηστίδου για τον Γιώργο Παπαδάκη αλλά και την ταπεινότητα που έχει ο Γιώργος Παπαδάκης απέναντι σε αυτούς τους δύο ανθρώπους και ας μην έχουν όσα χρόνια έχει αυτός στη τηλεόραση.

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.