Οι περισσότεροι έχουν πυροβοληθεί και το βασικό νεκροτομείο του Καΐρου, στο νοσοκομείο Ζάιναμ, είναι γεμάτο συγγενείς που κλαίνε για τους δικούς τους!Ήδη σύμφωνα με ανώνυμες πηγές το νεκροτομείο έχει παραλάβει 33 σορούς. Πληροφορίες κάνουν λόγο για τουλάχιστον 1.500 τραυματίες.
O στρατός της Αιγύπτου διέψευσε σήμερα ότι επενέβη στους δρόμους στο κέντρο του Καΐρου για να απομακρύνει τους διαδηλωτές από την πλατεία Ταχρίρ, λέγοντας πως η επιχείρησή του είχε στόχο να προστατευθεί το υπουργείο Εσωτερικών.
Η αστυνομία και η στρατιωτική αστυνομία ενεπλάκη με τους διαδηλωτές χρησιμοποιώντας δακρυγόνα και ρόπαλα χθες στην πλατεία, τη δεύτερη ημέρα της βίας που μαίνεται ενώ απομένουν ελάχιστες ημέρες ως τις βουλευτικές εκλογές, τις πρώτες μετά την ανατροπή του προέδρου Χόσνι Μουμπάρακ το Φεβρουάριο.
Η εκλογική διαδικασία είναι προγραμματισμένο να αρχίσει την 28η Νοεμβρίου.
"Ο στρατός δεν πήγε στην Ταχρίρ, οι διαδηλωτές πήγαν στο υπουργείο. Οι διαδηλωτές έχουν δικαίωμα να διαδηλώνουν, αλλά έπρεπε να σταθούμε ανάμεσα σε αυτούς και το υπουργείο Εσωτερικών", είπε ο στρατηγός Σαΐντ Αμπάς, βοηθός του επικεφαλής της Κεντρικής Διοίκησης των ένοπλων δυνάμεων.
Ο Αμπάς διευκρίνισε ότι το υπουργείο Εσωτερικών ζήτησε επίσημα προστασία από το στρατό. Παρόμοια προστασία θα προσφερόταν στους διαδηλωτές στην Ταχρίρ εάν τη ζητούσαν, πρόσθεσε.
"Εάν οι διαδηλωτές θέλουν προστασία από τραμπούκους στην πλατεία, θα στείλουμε δυνάμεις με εντολή να αποκρούσουν κάθε κίνδυνο στην πλατεία", είπε, αναφερόμενος σε "τραμπούκους" που οι διαδηλωτές καταγγέλλουν ότι δουλεύουν για λογαριασμό αυτών που αντιτίθενται στους στόχους της εξέγερσης κατά του Μουμπάρακ.
Το υπουργείο Εσωτερικών στο οποίο βρίσκεται το αρχηγείο της αστυνομίας, που ήταν λαομίσητη για τις σκληρές τακτικές της επί των ημερών του Μουμπάρακ και στη διάρκεια της εξέγερσης, έχει γίνει επανειλημμένα στόχος των διαδηλωτών που αξιώνουν δημοκρατικές μεταρρυθμίσεις.
Οι διαδηλώσεις επαναλήφθηκαν στην Ταχρίρ την Παρασκευή με αίτημα ο στρατός να παραδώσει ταχύτερα την εξουσία σε μια πολιτική κυβέρνηση.
"Οι ένοπλες δυνάμεις θα συνεχίσουν (την εφαρμογή) των σχεδίων τους για τη διεξαγωγή βουλευτικών εκλογών και την εγγύηση της ψηφοφορίας", είπε ο Αμπάς. Πάντως επέκρινε τους διαδηλωτές στην Ταχρίρ ότι εμποδίζουν την καθημερινότητα και πλήττουν τις επιχειρήσεις στο κέντρο του Καΐρου.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newsit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.