Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Ο Ολυμπιακός ξέσπασε με εξάρα στη Δόξα Δράμας!

Με… μπροστάρη τον Μάρκο Πάντελιτς (2 γκολ), ο οποίος επανήλθε στην 11άδα του Ολυμπιακού μετά από 9 μήνες (!), οι «ερυθρόλευκοι» επιβλήθηκαν εύκολα της Δόξας Δράμας με σκορ 5-0. Δίχτυα βρήκαν, επίσης, οι Μιραλάς (2 γκολ), Χαβίτο, αλλά και ο Σικαλιάς (αυτογκολ).

www.onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.