Με… μπροστάρη τον Μάρκο Πάντελιτς (2 γκολ), ο οποίος επανήλθε στην 11άδα του Ολυμπιακού μετά από 9 μήνες (!), οι «ερυθρόλευκοι» επιβλήθηκαν εύκολα της Δόξας Δράμας με σκορ 5-0. Δίχτυα βρήκαν, επίσης, οι Μιραλάς (2 γκολ), Χαβίτο, αλλά και ο Σικαλιάς (αυτογκολ).www.onsports.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.