Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Καλά μαντάτα στον ΟΦΗ από την ΕΠΟ

Καλά μαντάτα στον ΟΦΗ από την ΕΠΟ
Την ειδοποίηση της ΕΠΟ για την αφαίρεση της ποινής των έξι βαθμών για την υπόθεση του Μάριους Σουλεάπ έλαβε την Δευτέρα (21/11) ο ΟΦΗ.
Οριστικά θετικό τέλος έχει για τον ΟΦΗ περίπτωση του Μάριους Σουλεάπ, αφού μετά τα όσα προηγήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, την Δευτέρα (21/11) οι Κρητικοί έλαβαν ειδοποιητήριο από την ΕΠΟ που αναφέρει ότι η FIFA αποσύρει την ποινή των μείον έξι βαθμών που είχε επιβληθεί στον σύλλογο.
Το μοναδικό που θα πρέπει να κάνουν οι άνθρωποι του ΟΦΗ είναι να στείλουν στην παγκόσμια ομοσπονδία όλα τα εξοφλητικά έγγραφα που έχουν στα χέρια τους ώστε να λάβει τέλος αυτή η υπόθεση.

πηγή:onsports

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.