Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Στην αντεπίθεση πέρασε ο Φωτόπουλος

Στην αντεπίθεση πέρασε ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ Νίκος Φωτόπουλος, μία ημέρα μετά τη σύλληψή του έξω από το κτήριο του κέντρου έκδοσης εντολών διακοπής ρεύματος της Δ.Ε.Η., στη Λεωφ. Μεσογείων.

Ο συνδικαλιστής τόνισε ότι δίνει μάχη για να απαγκιστρωθεί το ΠΑΣΟΚ από τις αντιλαϊκές πολιτικές τις οποίες ακολουθεί και υπογράμμισε: «Δεν θα φύγουμε εμείς από το κόμμα, στο οποίο έχουμε αφιερώσει τη ζωή μας και το οποίο υπηρετούμε 35 χρόνια, για να μείνουν οι χθεσινοί. Αυτοί που αν τους ρωτήσεις τι είναι το ΠΑΚ θα απαντήσουν: "Ποιες οι μπαταρίες;"».

Παράλληλα, δήλωσε ότι η επόμενη μάχη της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ είναι κατά της πώλησης των λιγνιτικών μονάδων και προέβλεψε ότι η επόμενη σύλληψή του θα είναι στη διάρκεια αυτών των κινητοποιήσεων.

ΠΗΓΗ: www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.