Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Ανησυχίες για την ασφάλεια των Ολυμπιακών του 2012 στο Λονδίνο.

Μέχρι 1000 πράκτορες σκοπεύουν να στείλουν οι Αμερικάνοι για να προστατέψουν τους αθλητές και τους διπλωμάτες τους.

Ανησυχίες για την ασφάλεια των Ολυμπιακών του 2012 στο Λονδίνο.

Το εξώφυλλο της Guardian σήμερα αποκαλύπτει ένα καινούργιο βραχνά για τους Άγγλους. Οι Αμερικάνοι ανησυχούν τόσο πολύ για την ασφάλεια των Ολυμπιακών του 2012 που σκοπεύουν να στείλουν μέχρι και 1000 δικούς τους πράκτορες (τους 500 από το FBI ) για να προστατέψουν τους Αμερικάνους διπλωμάτες και αθλητές.Όλα αυτά βέβαια προέκυψαν μετά από ένα μεγάλο λάθος της οργανωτικής επιτροπής. Είχαν υπολογίσει ότι θα χρειαζόντουσαν περίπου 10.000 άτομα προσωπικό για να διασφαλίσουν ότι οι Ολυμπιακοί θα κυλήσουν ομαλά και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα αλλά πλέον υπολογίζεται ότι θα χρειαστούν πάνω από το διπλάσιο νούμερο 21.000 δηλαδή. Παρόλα αυτά οι συνεχείς επεμβάσεις των Αμερικάνων διπλωματών έχουν προκαλέσει πονοκέφαλο στους υπεύθυνους της διοργάνωσης καθώς και στην αντιτρομοκρατική υπηρεσία.

ΠΗΓΗ : Lifo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.