Λες να πηγαίνει η ΑΕΚ για πρωτάθλημα και να μην το ξέρει ούτε η ίδια; Λες οι «αιώνιοι» να πρέπει ν’ ανησυχούν;
Ό,τι και… να λες, η «Ένωση» κατάπιε 2-0 και τον Παναιτωλικό και -συνεχίζοντας απτόητη το σερί- τους υπενθύμισε πώς δύσκολα θ’ απαλλαγούν από ‘κείνη!
Με άρρωστο τον Βάργκας, χαφ τον Γεωργέα και σκόρερ τον Μπέλεκ (21’, 90’), η ομάδα του Κωστένογλου απέδρασε από το Αγρίνιο και… ξεπρόβαλλε στην κορυφή της βαθμολογίας!
Με δέκα παίκτες, λόγω απευθείας αποβολής του Μπαμόγκο στο 79’, τελείωσαν το παιχνίδι οι γηπεδούχοι.
ΠΗΓΗ: www.sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.